ברכות למינוי יאיר סרוסי לתפקיד יו"ר העמותה

החודש סיימה את תפקידה כיושבת ראש העמותה ד"ר ג'אנט אביעד. ג'אנט היא סוציולוגית ואשת חינוך ישראלית, ילידת ארצות הברית, שכיהנה כמרצה בכירה בבית הספר לחינוך של האוניברסיטה העברית בירושלים. ג'אנט פועלת רבות בתחום קידום החינוך המתפרסת על קשת רחבה של אוכלוסיות בישראל. היא היתה מנכ"לית קרן קרב שהוקמה ע"י צ'ארלס ואנדריאה ברונפמן במטרה לתת העשרה לתלמידים בישראל ובכך להעניק להם הזדמנות חינוכית-חברתית שוויונית יותר, בעיקר באזורי הפריפריה.

עמותת תובנות בחינוך מודה מעומק הלב לד"ר אביעד על הקשר המתמשך ארוך השנים שהתאפיין במחויבות ,מסירות ומקצועיות רבה. בראשית הדרך העמותה פעלה תחת קרן קרב בחינוך וזכתה למעטפת ליווי ותמיכה יוצאות מגדר הרגיל, שאפשרו לעמותה להתבסס. מנכ"לית העמותה מודה באופן אישי לד"ר אביעד על כך שגם בתפקידה כיו"רית העמותה מצאה אצל ג'אנט אוזן קשבת לכל דבר ועניין. כמו גם בסיוע בחשיבה ובבחינת אפיקי התפתחות לעמותה.

במקומה של ד"ר אביעד לתפקיד היו"ר מונה יאיר סרוסי. יאיר הוא כלכלן ישראלי, כיהן במספר תפקידי מפתח בסקטור הפיננסי הישראלי. שימש בשנים 2009–2016 כיו"ר דירקטוריון בנק הפועלים, כיום משמש כיו"ר הדירקטוריון של חברת צים, ויו"ר חברת אנלייט אנרגיה מתחדשת. כמו כן יאיר הינו חבר בחבר הנאמנים של האוניברסיטה העברית, מכון ויצמן, ומכללת שנקר, יו"ר מכון אלי הורוביץ לאסטרטגיה באוניברסיטת תל אביב. יאיר הינו חלק מגרעין המייסדים של עמותת תובנות בחינוך ומעבר לתפקידו ארוך השנים בועד המנהל של העמותה עומד יאיר בראש המודל העירוני הראשון שהובילה תובנות בחינוך בישראל בעיר בת ים. עמותת תובנות בחינוך מאחלת ליאיר הצלחה והגשמה בתפקידו החדש.

שתפו את הפוסט

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן