קמחא דפסחא במגדל העמק

מאת אילן יצחקי מנהל בית ספר יערת העמק במגדל העמק

עובדי רפאל נתרמים לקניית סלי מזון

"בימים רגילים אנחנו עובדים עם חברת רפאל במסגרת במו"ט (בנות למדע ולטכנולוגיה) ועובדי החברה גם מסייעים לנו לבנות חדר מייקרים. עוד לפני שתקופת הבידוד התחילה, עובדי חברת רפאל שאלו אותנו מה הם יכולים לעשות עבורנו ביום המעשים הטובים. דיברתי איתם על סיוע למשפחות שנמצאות במצוקה כספית.
אמנם יום המעשים הטובים הרשמי נדחה, אבל כל אחד מעובדי רפאל החליט לתרום כסף מכיסו הפרטי. עם הסכום שאספנו, בעזרת תובנות בחינוך ודרך התקציב הבית ספרי, הצלחנו לארגן סלי מזון ל-30 משפחות שנמצאות במצב כלכלי לא פשוט והנהגת הורים עזרה לנו בחלוקת הסלים.

אפשר לומר שעשינו 'קמחה דה פסחה' עבור המשפחות שנמצאות במצב מורכב מאוד בימים אלו. סלי המזון עזרו להם לעבור קצת יותר בקלות את התקופה הקשה הזו."

איסוף סלי מזון
צוות חינוכי עם נשמה גדולה

"מיד עם הפסקת הגעת התלמידים לבית הספר, הצוות החינוכי התארגן במהירות. כולם התגייסו למשימה וההוראה המשיכה כסדרה בצורה מקוונת.

למרות הקשיים הרבים, ולמרות שיש אצלנו שני תלמידים חולי קורונה שמדאיגים אותנו מאוד, אני גם חייב לציין שזו אחת מהשעות היפות של בית הספר. כשאנחנו עוזרים לתלמידים ולהורים מעבר להוראה עצמה זה מרחיב לי את הלב. בתוך המשבר הזה גילית המון דברים יפים כמו המורה שלנו שהצליחה לארגן תרומה של מחשב לתלמידה ונסעה עד לביתה כדי לתת לה את המחשב.

המחוות הקטנות האלו נותנות לי המון תקווה, יש לנו למשל ילד חולה קורונה שחוגג יום הולדת, התארגנו וקנינו לו מתנות וממתקים וביום שישי נלך להביא לו את הדברים.

בתוך כל הכאוס מתגלים כל כך הרבה דברים יפים ובמיוחד התגלתה הנשמה הגדולה שיש לצוות שלי."

שתפו את הפוסט

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן